Den makalösa manicken..

Min pappa kom in genom dörren och såg mycket glad ut, under armen hade han någon konstig mackapär som såg ut  som något förhistoriskt försök till en tidsmaskin. Men det var de inte..

Han sa att han hade köpt en helt otroligt sak och att jag skulle komma och kolla. Så jag reste på mig och gick och kollade vad det var, och vad var de inte han hade köpt! Jo självklart det enda som fattades i vårt hem, en kassettbandspelare!!! Va fan ska vi med de till!? Stor var den också, hur bra som helst, måste typ ställa bort TVn för att den ska pryda vårat vackra vardagsrum!!

Jag log i alla fall mot min pappa och låtsades vara glad för hans och min egna skull, men tänkte bara på att jag verkligen hellre hade velat att det skulle ha varit en tidsmaskin och att jag dessutom hade rest på mig i onödan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0