How come you taste so good?

Var på bio förut med min baby Krille. Vi såg Patrick 1,5, tillsammans med endast 2 andra i salongen, mysigt värre! Filmen var inget fel på, ganska mysig och typ lärorik jag vet inte.



Denna helgen har jag sovit 4½ + 5½ timmar, är rätt trött men det är inte dags att sova ännu. Jag känner mig lite krasslig i halsen inför estetisk verksamhet provet imorgon, så det blir väl till att sitta uppe en stund till.

Tackar för en mysig helg Josephine, Krille, Tom, Lisa, Katrin, Rob, Pappas "nya" kassettbandspelare och Skönheten & Odjuret på VHS när DVDn inte ville som jag ville!


Kommentarer
Postat av: Josephine W

kassettbandspelare och jag tackar också dig för helgen :D

2008-11-17 @ 00:50:50
URL: http://belikemejosephinew.devote.se/
Postat av: Olive

hahaha jaa jag ska nog gå och sätta på ett kassettband nu, det var ju ett jävla tag sen!

2008-11-17 @ 09:31:34
URL: http://oliviawalbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0