Reflections of the fears I know I've left behind

Idag hade jag mitt argumenterande tal och det gick asbra, visst jag mummlade lite och uttalade inte vissa ord riktigt rätt, men whatever jag är stolt över mig själv för att jag är så jävla bra och mitt tal var klockrent bra!

Min käraste syster Josephine var nyss på Axcess Akuten och fick veta att hon har influensan/virus. Detta smittar inte, vilket är ganska synd eftersom att jag har beep-test på onsdag.. Men jag klarar väl mig, med min fina hals som aldrig vill återhämta sig! Det känns som att jag har stukat/vrickat tummen, jag har ingen aning hur det känns men jag har ont i den, hoppas jag får gips så ni kan tycka synd om mig, så kan jag skylla på det på idrotten på onsdag!

Nu är det fredag, och ikväll har jag och käraste Josephine dubbel date med käraste Krille & Thomas O'Malley!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0